Korneliya Nagelgroothandel

www.profnails.nl is een onderdeel van:
Korneliya Nail Art Design en Producten
Ouvertureweg 15-19
2402DT Alphen aan den Rijn


info: 0172 - 759 739
verkoop : 065 - 470 56 18
info@korneliya.nl
KVK Den Haag 61403644
BTW NR NL002482274B65
BANKNUMMER:  NL78INGB 0006620224

 

- Alle genoemde prijzen zijn exclusief 21% BTW, tenzij nadrukkelijk anders vermeld.

Grafische afbeeldingen en informatie op deze website in welke vorm dan ook, mogen niet worden gebruikt, zonder nadrukkelijke schriftelijke toestemming.
- Gebruik van deze site betekent dat u onze algemene voorwaarden en privacy statementaccepteert.


Klantenservice:
De klantenservice van Korneliya Nailart Design staat klaar om u snel en adequaat te helpen met uw vragen tijdens onze openingstijden. Onze medewerkers hebben bovendien uitgebreide praktijkervaring met alle producten die we verkopen.
Wij proberen uw vragen binnen 3 werkdagen te beantwoorden
Bel met onze klantenservice      : +31(0)172 759 739
E-mail met onze klantenservice :info@profnails.nl


Verzending en bezorging

Levertijd
De levertijd is afhankelijk van de gekozen betaalmethode. Vanaf het moment dat de bestelling betaalt is duurt het maximaal 3 werkdagen voordat uw bestelling wordt verzonden. In de praktijk verzenden wij 90% van de bestellingen binnen 24 uur na betaling. Voor het buitenland kunnen wij geen levertijd noemen aangezien dit afhankelijk is van andere partijen.

Gratis verzending
Bij vooruitbetalen door middel van iDEAL, per bank/giro, creditcard of paypal betaalt u vanaf een bedrag van 25,00 EUR excl. BTW aan producten geen verzendkosten over uw bestelling binnen Nederland. De verzendkosten worden automatisch in mindering gebracht als u dit bedrag bereikt hebt.
Voor betalingen binnen Europa geldt dit vanaf een bedrag van 75,00 EUR excl. BTW aan producten.

Bestellen vanuit het buitenland
Bij Bestellingen die vanuit Europa worden gedaan is het mogelijk om geen BTW te betalen mits u een geldig buitenlands BTW nummer kunt overhandigen bij uw bestelling. Dit buitenlandse BTW nummer zullen wij na uw bestelling en betaling controleren bij de Nederlandse belastingdienst. Als u geen geldig BTW nummer kunt overhandigen zult u over uw bestelling BTW moeten betalen. 

Verzendingen binnen Nederland
1. Standaard verzending
Verzendkosten 3,95 EUR excl. BTW (4,78 EUR incl. BTW) 
Uw bestelling wordt na ontvangst van uw betaling verzonden met PostNL.
U ontvangt na verzending van ons enkele gegevens waarmee u via Track & Trace uw bestelling kunt volgen.

Verzendingen binnen Europa
1. Standaard Verzending
Verzendkosten 9,95 EUR excl. BTW
Uw bestelling wordt verzonden met PostNL en buitenlandse partners en verzekerd verstuurd na ontvangst van uw betaling. U ontvangt na verzending van ons enkele gegevens waarmee u via Track & Trace uw bestelling kunt volgen.

Verzendingen buiten Europa
Verzendingen buiten Europa worden op aanvraag in behandeling genomen.

Bestelling online volgen
Uw bestelling wordt na ontvangst van uw betaling verzonden met PostNL verstuurd.
U ontvangt na verzending van ons enkele gegevens waarmee u via Track & Trace uw bestelling online kunt volgen.

Indien u niet thuis bent
Als u niet thuis bent bij aflevering, wordt de bestelling de volgende dag opnieuw aangeboden.
Indien u ook deze aflevering mist, kunt u de bestelling nog drie weken ophalen op het postkantoor (alleen van toepassing voor Nederland).


Betaling

IDEAL: online betalen via internetbankieren van ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.
CreditCard:VISACARD, MASTERCARD, ICS
Bankcontact: online betalen via internetbankieren voor belgische klanten
SofortBanking / DIRECTebanking  :online betalen via internetbankieren voor Duitse Klanten
Belfius                                        :online betalen via internetbankieren voor belgische klanten
PayPal                                        : Amerikaans Electronisch betalings systeem,u heeft een Paypal account nodig.

Alle Ideal / CreditCard / Bankcontact/Sofortbanking / Belfius/Bitcoins en PayPal / Creditcard Betalingen
gebeuren via betalingsprovider Mollie via een SSL-beveiligde verbinding, die uw (creditcard)gegevens versleuteld verstuurt. Na verificatie kan uw bestelling worden verstuurd. Uw gegevens worden beveiligd verstuurd en niet opgeslagen.

Vooraf overmaken                       : Vooruitbetalen betekent dat u, na het plaatsen van uw bestelling, eerst het orderbedrag zelf overmaakt op de rekening van Korneliya Nailart Design .
Dit kan bijvoorbeeld met internetbankieren van uw bank.Vooruitbetalen is veilig en brengt geen extra kosten met zich mee . Houd rekening met één tot drie werkdagen overboektijd
Vermeld bij het overmaken het ordernummer uit uw orderbevestiging
Alle details voor het overmaken van uw orderbedrag staan vermeld in de e-mail orderbevestiging die u ontvangt na het compleet afronden van uw bestelling. 
Bij ontvangst van uw betaling sturen wij u direct een ontvangstbevestiging via e-mail, waarna wij de bestelling in de regel nog dezelfde (werk)dag versturen.

                                          Onze rekeninginformatie:
                                                    Naamstelling: Korneliya Nailart Design 
                                                    IBAN: NL78INGB 0006620224 
                                                    BIC/Swift Code:INGBNL2A
                                                    Plaats: Alphen aan den Rijn

 

Alle betalingen zijn bij korneliya Nailart Design volledig gratis !!

Op rekening
Het is niet nog mogelijk om bestellingen op rekening te doen. Alleen bestellingen waar wij de betaling van hebben ontvangen worden verstuurd.

Annuleren?
Als u uw overschrijving of betaling reeds gedaan heeft maar toch besluit te annuleren, neem dan contact op met de klantenservice. Nadat u uw rekeningnummer heeft doorgegeven, wordt uw betaling dan snel teruggestort en uiterlijk binnen 30 dagen.


Bestellingen

  • Zoek een product naarkeuze en voeg uw bestelling in het winkelmandje
  • Volg de instructies in het betalingsmenu
  • Nadat Korneliya nailart Design uw order heeft ontvangen, krijgt u van ons een orderbevestiging per e-mail met een overzicht van uw bestelling. Afhankelijk van uw betaalmethode zullen wij uw bestelling zo snel mogelijk afhandelen.
  • ​Na uw bestelling wordt u via e-mail over elke stap op de hoogte gehouden.
  • Orderbevestiging : Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, krijgt u via e-mail een orderbevestiging. Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie. Heeft u geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan direct contact met ons op. U kunt ons bereiken op nummer 0172-759739

Betaalbevestiging : Indien u heeft gekozen voor vooruitbetaling ontvangt u na 1-3 werkdagen een bevestiging van de ontvangst van uw betaling via e-mail.


Verzendbevestiging
Zodra wij uw bestelling verstuurt hebben ontvangt u een verzendbevestiging met PostNL-pakketcode. Hiermee volgt u eenvoudig uw bestelling via de website van de PostNL.

Annuleren of wijzigen
Wilt u een reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Dat kan! Neem dan direct contact met ons op. U kunt ons bereiken op telefoonnummer 0172 759739
Is uw order reeds onderweg? Dan kunt u de bestelling actief weigeren. U geeft dan aan de postbode door dat u het pakket niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen wij contact met u op om tot een oplossing te komen.

 

Aan- of afmelden voor onze nieuwsbrief
Meld u aan voor de nieuwsbrief (rechtsboven, onder het winkelmandje). Via deze periodieke nieuwsbrief informeren wij u over aantrekkelijke aanbiedingen, kortingen, nieuwe producten, nieuws, trends, agenda en nog veel meer.  

Het afmelden voor onze nieuwsbrief kunt u onderaan iedere ontvangen nieuwsbrief middels de vermelde afmeldlink.


Suggesties en klachten

Suggesties
Heeft u suggesties hoe wij u beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten, bij voorkeur per email (info@korneliya.nl)  
Korneliya Nailart Design verbetert haar dienstverlening voortdurend en stelt uw reactie daarom zeer op prijs.

Klachten
Bij Korneliya Nailart Design draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan de afdeling klantenservice. 

  • Klachten woorden altijd vertrouwlijk behandeld.
  • U krijgt altijd binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht.
  • Indien de klacht niet opgelost kan worden, zal deze worden behandeld door een onafhankelijke geschillencommissie.

Bent u niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice, dan kunt u uw klacht richten aan Korneliya Nailart Design . Dit kan per e-mail info@korneliya.nl, of schriftelijk:

Korneliya Nailart Design
T.a.v. mevrouw N.Kornyeyeva
Ouvertureweg 15-19
2402 DT Alphen aan den Rijn

Ook dan krijgt u binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht. Mocht ook deze reactie niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke geschillencommissie.



Ruilen en retourneren
De onderstaande alinea's zijn enkele verkorte weergaven uit onze Algemene Voorwaarden. Voor meer details verwijzen wij graag naar deze voorwaarden welke te allen tijde van toepassing zijn.

Wanneer de bestelde producten niet aan uw verwachtingen voldoen of u heeft een verkeerd product ontvangen, dan kunt u de producten binnen 14 werkdagen indien mogelijk in originele verpakking en ongebruikt (bij verzegelde artikelen met niet verbroken zegel!) gefrankeerd retour sturen. Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd. Om duidelijkheid te verschaffen voor onze klantenservice dient u de zending te vergezellen van een kopie van de factuur, uw bank of gironummer en de reden van retour. Ook kunt u een e-mail sturen aan onze klantenservice.

Voldoet uw retourzending aan de voorwaarden dan storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen retour op uw bankrekening incl eventueel betaalde verzendkosten van retourzendingen worden niet vergoed. Uitgezonderd in het geval van defecte of buiten uw schuld verkeerde leveringen. 
Magazines, Boeken, DVD's, CD-rom's en videobanden worden niet geruild of retourgenomen.

Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. In dat geval dient u altijd contact opnemen met onze klantenservice via 0172-759739 of per e-mail.


Openingstijden klantenservice & groothandel
Maandag: 10.00 - 20.00 uur
Dinsdag: 10.00 - 20.00 uur
Woensdag: 10.00 - 20.00 uur
Donderdag: 10.00 - 20.00 uur
Vrijdag: 10.00 - 20.00 uur
Zaterdag: op afspraak
Zondag: Gesloten


Bezoekadres

Korneliya Nailart Design & Products
Ouvertureweg 15-19
2402 DT Alphen aan den Rijn
+31(0)172 759739
info@korneliya.nl

Overige gegevens
KvK-nummer: 61437433
BTW-nummer: NL8543.41.055.B01
IBAN: NL87 RABO 0123 8561 40 

Voor vragen van administratieve aard of met betrekking tot het onderwijs kunt u ons bereiken van maandag t/m zaterdag van 10.00-18..00 op nummer 0172-759739 of 065-4705618, natuurlijk kunt u ook een e-mail sturen naar info@korneliya.nl en deze zal binnen 1 tot 3 werkdagen beantwoord worden.

Per telefoon
Korneliya Nailart Design beschikt over haar eigen klantenservice waar u met al uw vragen terecht kunt. Wij kunnen uw vraag vaak direct beantwoorden. Tijdens onze openingstijden wordt u vrijwel meteen te woord gestaan. Het telefoonnummer van onze klantenservice is 0172-759739

Vernieuwen
Inleiding
Hieronder vindt u onze Algemene Voorwaarden. Deze zijn steeds van toepassing als u gebruik maakt van of een bestelling plaatst via onze Website en bevatten belangrijke informatie voor u als koper. Lees de Algemene Voorwaarden daarom goed door. Wij raden u verder aan deze voorwaarden op te slaan of af te drukken, zodat u ze op een later moment nog eens kunt teruglezen.


Definities
1 Profnails: gevestigd te Alphen aan den Rijn en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder registratienummer 61403644 handelend onder de naam Profnails.
2 Website: de website van Profnails, te raadplegen via www.profnails.nl en alle bijbehorende subdomeinen.
3 Klant: de natuurlijk of rechtspersoon al dan niet handelend in uitoefening van beroep of bedrijf die een Overeenkomst aangaat met Profnails en/of zich geregistreerd heeft op de Website.
4 Overeenkomst: iedere afspraak of overeenkomst tussen Profnails en Klant, van welke overeenkomst de Algemene Voorwaarden integraal onderdeel uitmaken.
5 Algemene Voorwaarden: de onderhavige Algemene Voorwaarden.


Toepasselijkheid Algemene Voorwaarden
1 Op alle aanbiedingen, overeenkomsten en leveringen van Profnails zijn de Algemene Voorwaarden van toepassing, tenzij uitdrukkelijk schriftelijk anders is overeengekomen.
2 Indien Klant in zijn opdracht, bevestiging of mededeling inhoudende aanvaarding bepalingen of voorwaarden opneemt die afwijken van, of niet voorkomen in de Algemene Voorwaarden, zijn deze voor Profnails slechts bindend, indien en voor zover deze door Profnails uitdrukkelijk schriftelijk zijn aanvaard.
3 Voor het geval dat naast deze Algemene Voorwaarden tevens specifieke product- of dienstenvoorwaarden van toepassing zijn, zijn die voorwaarden ook van toepassing, maar kan Klant zich in geval van tegenstrijdige voorwaarden steeds beroepen op de toepasselijke bepaling die voor hem het meest gunstig is.


Prijzen en informatie
1 Alle op de Website en in andere van Profnails afkomstige materialen vermelde prijzen zijn exclusief btw en, tenzij op de Website anders vermeld, andere heffingen welke van overheidswege worden opgelegd.
2 Indien er verzendkosten worden gerekend, zal dit duidelijk, tijdig voor het sluiten van de Overeenkomst worden vermeld. Daarnaast zullen deze kosten in het bestelproces apart worden weergegeven.
3 De inhoud van de Website is met de grootste zorgvuldigheid samengesteld. Profnails kan echter niet garanderen dat alle informatie op de website te allen tijde juist en volledig is. Alle prijzen en overige informatie op de Website en in andere van Profnails afkomstige materialen zijn dan ook onder voorbehoud van kennelijke programmeer- en typefouten.
4 Profnails kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor (kleur)afwijkingen ten gevolge van beeldschermkwaliteit.


Totstandkoming Overeenkomst
1 De Overeenkomst komt tot stand op het moment van aanvaarding door de Klant van het aanbod van Profnails en het voldoen aan de daarbij door Profnails gestelde voorwaarden.
2 Indien Klant het aanbod via elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt Profnails onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet is bevestigd, heeft de Klant de mogelijkheid de Overeenkomst te ontbinden.
3 Indien blijkt dat bij de aanvaarding of op andere wijze aangaan van de Overeenkomst door Klant onjuiste gegevens zijn verstrekt, heeft Profnails het recht om pas aan haar verplichting te voldoen nadat de juiste gegevens zijn ontvangen.
4 Profnails kan zich binnen wettelijke kaders op de hoogte stellen of Klant aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, maar ook van alle feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de Overeenkomst. Indien Profnails op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om de Overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden, zoals vooruitbetaling te verbinden.


Registratie
1 Om optimaal gebruik te maken van de Website, kan Klant zich registreren via het registratieformulier/ de account-aanmeldmogelijkheid op de Website.
2 Tijdens de registratieprocedure kiest Klant een gebruikersnaam en wachtwoord waarmee hij na registratie kan inloggen op de Website. Klant is zelf verantwoordelijk voor het kiezen van een voldoende betrouwbaar wachtwoord.
3 Klant dient zijn inloggegevens zijn gebruikersnaam en wachtwoord strikt geheim te houden. Profnails is niet aansprakelijk voor misbruik van de inloggegevens en mag er steeds vanuit gaan dat een Klant die zich aanmeldt op de Website ook daadwerkelijk die Klant is. Al hetgeen gebeurt via het account van Klant, valt onder de verantwoordelijkheid en het risico van de Klant.
4 Indien Klant weet of vermoedt dat zijn inloggegevens in handen van onbevoegden zijn gekomen, dient hij zo spoedig mogelijk zijn wachtwoord te wijzigen en/of Profnails daarvan in kennis te stellen, zodat Profnails gepaste maatregelen kan nemen.


Uitvoering Overeenkomst
1 Zodra de bestelling door Profnails is ontvangen, stuurt Profnails de producten met inachtneming van het in lid 3 van dit Artikel gestelde zo spoedig mogelijk toe.
2 Profnails is gerechtigd derden in te schakelen bij het uitvoeren van de verplichtingen die voortvloeien uit de Overeenkomst.
3 Op de Website wordt duidelijk, tijdig voor het sluiten van de Overeenkomst omschreven op welke wijze levering zal plaatsvinden en binnen welke termijn de producten geleverd zullen worden. Indien geen levertermijn is overeengekomen of is vermeld, dan zullen producten in ieder geval binnen 30 dagen geleverd worden.
4 Indien Profnails de producten niet binnen de overeengekomen termijn kan leveren, stelt zij Klant daarvan in kennis. Klant kan in dat geval akkoord gaan met een nieuwe leverdatum of hij krijgt de mogelijkheid om de Overeenkomst kosteloos ontbinden.
5 Profnails raadt Klant aan de geleverde producten te inspecteren en de daarbij gebleken gebreken binnen bekwame tijd, bij voorkeur schriftelijk of per e-mail, te melden. Zie nader het Artikel omtrent garantie en conformiteit.
6 Zodra de te leveren producten op het opgegeven afleveradres zijn afgeleverd, gaat het risico, waar het deze producten betreft, over op Klant. Indien uitdrukkelijk anders is afgesproken, gaat het risico al eerder over op Klant. Als Klant besluit de producten af te halen, gaat het risico over bij overdracht van de producten.
7 Profnails is gerechtigd een soortgelijk product van soortgelijke kwaliteit te leveren zoals het bestelde product, indien het bestelde niet meer leverbaar is. Klant is dan gerechtigd de overeenkomst kosteloos te ontbinden en het product kosteloos te retourneren.


Herroepingsrecht/retour
1 Dit artikel is slechts van toepassing indien Klant een natuurlijk persoon is die niet handelt in de uitoefening van zijn beroep of bedrijf. Zakelijke Klanten komt derhalve geen herroepingsrecht toe. Klant heeft het recht de op afstand gesloten Overeenkomst met Profnails binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van het product, zonder opgave van redenen, kosteloos te ontbinden. De termijn gaat in op de dag nadat de Klant, of een vooraf door hem aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product heeft ontvangen, of:
• als Klant in eenzelfde bestelling meerdere producten heeft besteld: de dag waarop Klant, of een door hem aangewezen derde, het laatste product heeft ontvangen;
• als de levering van een product bestaat uit verschillende zendingen of onderdelen: de dag waarop Klant, of een door hem aangewezen derde, de laatste zending of het laatste onderdeel heeft ontvangen;
• bij overeenkomsten voor regelmatige levering van producten gedurende een bepaalde periode: de dag waarop Klant, of een door hem aangewezen derde, het eerste product heeft ontvangen.
2 Slechts de rechtstreekse kosten voor de retourzending komen voor rekening van Klant. Klant dient derhalve zelf de retourkosten te dragen. Indien deze kosten hoger zijn dan het reguliere posttarief, geeft Profnails een raming van deze kosten.
Eventuele door Klant betaalde kosten voor verzending en betaling van het product naar Klant zullen bij retour van de gehele bestelling aan Klant worden terugbetaald.
3 Binnen de in lid 1 bedoelde herroepingstermijn zal Klant zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Klant zal de verpakking slechts openen en het product slechts gebruiken voor zover dit nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van producten na te gaan. Uitgangspunt hierbij is dat deze inspectie niet verder mag gaan dan dat Klant in een fysieke winkel zou kunnen.
4 Klant is alleen aansprakelijk voor waardevermindering van het product die het gevolg is van een manier van omgaan met het product die verder gaat dan toegestaan in het vorige lid.
5 Klant kan de Overeenkomst ontbinden conform lid 1 van de in dit Artikel gestelde termijn door het modelformulier voor herroeping (digitaal) te zenden aan Profnails, of op andere ondubbelzinnige wijze aan Profnails kenbaar te maken dat hij van de aankoop af ziet. Profnails bevestigt in geval van een digitale melding de ontvangst van die melding. Na ontbinding heeft Klant nog 14 dagen om het product terug te zenden. Het is ook mogelijk om binnen de in lid 1 van dit Artikel gestelde bedenktermijn het product direct terug te zenden, mits het modelformulier voor herroeping of andere ondubbelzinnige verklaring voor herroeping is bijgesloten.


Producten kunnen geretourneerd worden aan:

Profnails
Grevelingen 20
2401 DN, Alphen aan den Rijn

6 Reeds door Klant (vooruit) betaalde bedragen zullen zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding van de Overeenkomst worden terugbetaald aan Klant op dezelfde wijze als dat Klant de bestelling heeft betaald. Als Klant heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft Profnails de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen
Tenzij Profnails aanbiedt het product zelf af te halen, mag Profnails wachten met terugbetalen tot Profnails het product heeft ontvangen of tot Klant aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt.
7 Op de Website wordt duidelijk, tijdig voor het sluiten van de Overeenkomst informatie over het al dan niet van toepassing zijn van het herroepingsrecht en een eventuele gewenste procedure vermeld.
8 Het herroepingsrecht geldt niet voor:
-Producten die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
-Losse kranten en tijdschriften;
-Audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan Klant de verzegeling heeft verbroken;
-Producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken;


Betaling
1 Klant dient betalingen aan Profnails volgens de in de bestelprocedure en eventueel op de Website aangegeven betaalmethoden te voldoen. Profnails is vrij in de keuze van het aanbieden van betaalmethoden en deze kunnen ook van tijd tot tijd wijzigen. In geval van betaling na levering kent Klant een betalingstermijn van 14 dagen ingaand op de dag na levering.
2 Indien de Klant niet tijdig aan zijn betalingsverplichting(en) voldoet, is deze, nadat hij door de Profnails is gewezen op de te late betaling en Profnails de Klant een termijn van 14 dagen heeft gegund om alsnog aan zijn betalingsverplichtingen te voldoen, na het uitblijven van betaling binnen deze 14-dagen-termijn, over het nog verschuldigde bedrag de wettelijke rente verschuldigd en is Profnails gerechtigd de door hem gemaakte buitengerechtelijke incassokosten in rekening te brengen. Deze incassokosten bedragen maximaal: 15% over openstaande bedragen tot € 2.500,=; 10% over de daaropvolgende € 2.500,= en 5% over de volgende € 5.000,= met een minimum van € 40,=. Profnails kan ten voordele van Klant afwijken van genoemde bedragen en percentages.

Garantie en conformiteit
1 Dit artikel is slechts van toepassing indien er sprake is van een Klant die niet handelt in uitoefening van zijn beroep of bedrijf. Indien er door Profnails een aparte garantie op de producten wordt gegeven geldt, onverminderd het zojuist gestelde, dit voor alle type Klanten.
2 Profnails staat er voor in dat de producten voldoen aan de Overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien specifiek overeengekomen, staat Profnails er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.
3 Een door Profnails, fabrikant of importeur verstrekte garantie doet niets af aan de wettelijke rechten en vorderingen die de Klant op grond van de Overeenkomst al heeft en kan inroepen.
4 Indien het afgeleverde product niet aan de Overeenkomst beantwoordt, dan dient Klant binnen een redelijke termijn nadat hij het gebrek heeft ontdekt Profnails daarvan in kennis te stellen.
5 Indien Profnails de klacht gegrond acht, worden na overleg met Klant de relevante producten hersteld, vervangen of vergoed. De maximale vergoeding is, met inachtneming van het Artikel aangaande aansprakelijkheid gelijk aan de door Klant betaalde prijs over het product.

Klachtenprocedure
1 Indien Klant een klacht heeft over een product (conform Artikel aangaande garantie en conformiteit) en/of over andere aspecten van de dienstverlening van Profnails, dan kan hij bij Profnails telefonisch, per e-mail of per post een klacht indienen. Zie de contactgegevens onder aan de Algemene Voorwaarden.
2 Profnails geeft Klant zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen 7 dagen na ontvangst van de klacht, een reactie op zijn klacht. Indien het nog niet mogelijk is een inhoudelijke of definitieve reactie te geven, dan zal Profnails binnen 7 dagen na de ontvangst van de klacht bevestigen en een indicatie geven van de termijn waarbinnen zij verwacht een inhoudelijke of definitieve reactie te geven op de klacht van Klant.

Aansprakelijkheid
1 Dit Artikel is slechts van toepassing indien Klant die een natuurlijke persoon of rechtspersoon is die handelt in de uitoefening van zijn beroep of bedrijf.
2 De totale aansprakelijkheid van Profnails jegens Klant wegens toerekenbare tekortkoming in de nakoming van de Overeenkomst is beperkt tot vergoeding van maximaal het bedrag van de voor die Overeenkomst bedongen prijs (inclusief btw).
3 Aansprakelijkheid van Profnails jegens Klant voor indirecte schade, daaronder in ieder geval –maar uitdrukkelijk niet uitsluitend –begrepen gevolgschade, gederfde winst, gemiste besparingen, verlies van gegevens en schade door bedrijfsstagnatie, is uitgesloten.
4 Buiten de in de vorige twee leden van dit Artikel genoemde gevallen rust op Profnails jegens Klant geen enkele aansprakelijkheid voor schadevergoeding, ongeacht de grond waarop een actie tot schadevergoeding zou worden gebaseerd. De in dit Artikel genoemde beperkingen komen echter te vervallen indien en voor zover schade het gevolg is van opzet of grove schuld van Profnails.
5 De aansprakelijkheid van Profnails jegens Klant wegens toerekenbare tekortkoming in de nakoming van een overeenkomst ontstaat slechts indien Klant Profnails onverwijld en deugdelijk schriftelijk ingebreke stelt, stellende daarbij een redelijke termijn ter zuivering van de tekortkoming, en Profnails ook na die termijn in de nakoming van haar verplichtingen tekort blijft schieten. De ingebrekestelling dient een zo gedetailleerd mogelijke omschrijving van de tekortkoming te bevatten, zodat Profnails in staat is adequaat te reageren.
6 Voorwaarde voor het ontstaan van enig recht op schadevergoeding is steeds dat de Klant de schade zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen, na het ontstaan daarvan schriftelijk bij Profnails meldt.
7 In geval van overmacht is Profnails niet gehouden tot vergoeding van enige daardoor bij Klant ontstane schade.


Eigendomsvoorbehoud
1 Zolang Klant geen volledige betaling voor het gehele overeengekomen bedrag heeft verricht, blijven alle geleverde goederen eigendom van Profnails.

Persoonsgegevens
1 Profnails verwerkt de persoonsgegevens van Klant conform de op de Website gepubliceerde privacy statement.

Slotbepalingen
1 Op de Overeenkomst is Nederlands recht van toepassing.
2 Voor zover door regels van dwingend recht niet anders wordt voorgeschreven, zullen alle geschillen die mochten ontstaan naar aanleiding van de Overeenkomst worden voorgelegd aan de bevoegde Nederlandse rechter in het arrondissement waar Profnails gevestigd is.
3 Indien een bepaling in deze Algemene Voorwaarden nietig blijkt te zijn, tast dit niet de geldigheid van de gehele Algemene Voorwaarden aan. Partijen zullen in dat geval ter vervanging (een) nieuwe bepaling(en) vaststellen, waarmee zoveel als rechtens mogelijk is aan de bedoeling van de oorspronkelijke bepaling gestalte wordt gegeven.
4 Onder “schriftelijk" wordt in deze Algemene Voorwaarden ook communicatie per e-mail en fax verstaan, mits de identiteit van de afzender en de integriteit van de e-mail voldoende vaststaat.

Contactgegevens
Mocht u na het lezen van deze Algemene Voorwaarden vragen, klachten of opmerkingen hebben, neem dan gerust schriftelijk of per e-mail contact met ons op.

Profnails
Grevelingen 20
2401 DN, Alphen aan den Rijn
tel 0172 - 759739
e info@profnails.nl
KvK 61403644
BTW NL424998725B01




(Download de Algemene voorwaarden als PDF bestand.)

Grootverbruikers

I.V.M Beautybeurzen 
van 18 t/m 31 Maart 
20% Korting

kortingscode:
COSMOPROF
Let op Bestellingen worden 3 x per week verzonden en kunnen dus vertraging hebben


GRATIS VERZENDEN in NL
vanaf 50,00

GRATIS VERZENDEN
naar België vanaf 75,00

(Bedragen zijn exclusief B.T.W)

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2014 - 2024 Korneliya Nagel Groothandel | sitemap | rss